Un chatbot a contribuit la acordarea mai rapida a despagubirilor in urma uraganului Michael
Al doilea cel mai mare asigurator de pe segmentul de locuinte din Florida, Security First Insurance, s-a confruntat cu peste 3.000 de cereri de despagubire in urma uraganului Michael de la inceputul lunii octombrie a.c. In acest context, compania a implementat un chatbot care sa vina in ajutorul asiguratilor afectati.
Citeste tot
Alte stiri Asigurari
- Departamentul financiar, prin prisma a 28 de lideri din domeniu. Pe 4 aprilie afli cum reuseste un CFO sa depaseasca perioadele de instabilitate si sa conduca organizatia spre succes
- NN Romania a donat aproape 900.000 de euro in 2023 pentru initiative sociale cu impact in sanatate, educatie si oportunitati economice
- ASF: 6.260 de elevi s-au inscris la finala nationala a concursului european de educatie financiara European Money Quiz
- TOP daune platite de GROUPAMA in 2023: despagubiri de peste 1,4 miliarde lei pentru daune cauzate de incendii, accidente si fenomene meteo extreme
- OMNIASIG VIG a platit peste 47 mil. lei despagubiri in baza politelor de sanatate in 2023
Stiri Produse bancare
- ASF a stabilit preturile maxime la politele RCA pentru urmatoarele sase luni
- Deputatii au eliminat pragul de 250.000 CHF
- Tribunalul Gorj dispune inghetarea cursului de schimb euro-leu la data incheierii contractului
- #34;Romania a fost singura tara care a crescut dobanzile in timpul crizei, in 2008 #34;
- Euro s-a apreciat la 4,5113 lei