Shopping   Stiri  

Groupama Asigurari - Informatii

Groupama Asigurari

Groupama, o companie multinaţională de origine franceză, şi-a consolidat prezenţa în România prin achiziţia celor trei companii:
BT Asigurari
OTP Garancia
Asiban.

Activ în 14 ţări din Europa şi Asia, Groupama a pătruns progresiv pe piaţa românească la finalul anului 2007 prin achiziţia BT Asigurări şi în 2008, prin preluarea Asiban şi OTP Garancia. În urma unui proces de fuziune şi integrare a rezultat Groupama Asigurări, care ocupa la finalul anului 2010 locul al patrulea în clasamentul general al companiilor de asigurări.

Compania dispune de o reţea comercială unică şi integrată, cuprinzând aproximativ 300 de agenţii şi puncte de lucru, aflate pe întreg teritoriul ţării. Strategia de business pe care compania noastră o promovează în România a fost gândită în acord cu valorile fundamentale ale companiei, definitorii în relaţia cu clienţii, partenerii şi angajaţii săi:

 

    Proximitate: atât umană cât şi geografică, aceasta determină capacitatea noastră de a oferi clienţilor răspunsuri concrete şi adaptate preocupărilor lor.
    Responsabilitate: reprezintă angajamentul tuturor în cadrul Grupului pentru satisfacerea nevoilor clienţilor noştri, garanţia performanţelor noastre.
    Solidaritate: economică şi socială în acelaşi timp, aceasta este una dintre componentele fundamentale, istorice, ale Grupului. Ea ne angajează în atenţia pe care o oferim interesului colectiv.

Promotor al parteneriatelor pe termen lung, Groupama Asigurări oferă produse de asigurari de viaţă, bunuri, răspundere civilă, auto şi agricole, atât persoanelor fizice, cât şi clienţilor corporate. Din această perspectivă, compania dezvoltă o ofertă de produse inovatoare, complexe şi flexibile în acelaşi timp, orientate către nevoile clienţilor şi ale pieţei – Asigurarea locuinţei cu extra acoperiri, Asigurarea culturilor agricole, Asigurarea Casco şi RCA, asigurarea Unit Linked sunt astfel de exemple.

Operaţiunile de vânzări sunt dezvoltate prin canale de distribuţie multiple – retail (vânzări directe şi agenţi), non-retail (brokeri, bancassurance), corporate. Canalul bancassurance este susţinut prin parteneriatele strategice încheiate cu principalii actori bancari, Banca Transilvania, BRD Groupe Societe Generale, CEC Bank si OTP Bank.

La fel de importante sunt serviciile post-vânzare şi mai ales promptitudinea în soluţionarea daunelor şi acordarea despăgubirilor. Caracteristica esenţială, percepută pe tot parcursul dezvoltării unui produs, de la concepţie până la vânzare şi soluţionarea daunelor, este orientarea către client şi nevoile acestuia.


Companii asemanatoare:
Platinum Asigurari / Astra Asigurari / Credit Europe Asigurari / Ardaf / Asirom / Allianz Tiriac Asigurari / Generali Asigurari

Opinii Groupama Asigurari

Vezi mai multe opinii     Adauga opinia ta
Groupama Asigurari are mai putin de 5 opinii si nu putem calcula un calificativ relevant!